Ydelser

Projekter

Vi gennemfører kortere projekter med fokus på et særligt potentiale i børn og unges nærområder. Sammen med deltagerne udvælger vi casen, definere en vision og udarbejder et design. Herefter kvalificere vi designet, så det kan bygges og plantes af deltagerne. På byggedagene har vi et stort fokus på de håndværksmæssige metoder og at det er deltagerne som bygger deres eget design.

Gå til Cases

Vi gennemfører længerevarende forløb, hvor vi flere gange i løbet af et skoleår afholder workshops inden for design, biodiversitet og håndværk. Deltagerne får igennem et sådan forløb mulighed for at designe, plante og bygge deres egen ideer og visioner. I et længerevarende forløb kan der være fokus på både udvikling af et enkelt sted eller flere forskellige steder.

Partnerskaber

Vi indgår Flerårige partnerskaber med institutioner, fonde og kommuner om udvikling af nye metoder med udgangspunktet i børn og unges deltagelse i transformation af egne udemiljøer. I tillæg kan fokus eksempelvis være på opkvalificering af ansatte, udvikling af særlige undervisnings- og formidlingstilbud, afprøvning af nye metoder og ideer.

Projektudvikling

Vi yder rådgivning i forbindelse med udvikling af projekter med fokus på at få flere børn og unge inddraget i transformation af udemiljøer. Det kan ske gennem lærerkurser, udvikling af politikker, analyse og dokumentation af indsatser, udarbejdelse af fondsansøgninger og fundraising.

Cases